آموزش سایت

سلام و عرض ادب خدمت کاربران محترم سایت دیده ناب

بسیار خرسندیم که در این محفل قرآنی بیش از ۷۵۰ کاربر عضو می باشند ما در طراحی جدید برای دسترسی آسان شما به امکانات سایت، تمامی بخش های اضافه را حذف کردیم

با توجه به پیام خیلی از دوستان که درخواست آموزش، در سایت رو داشتند، این صفحه آموزشی را ایجاد شد.

در مرحله اول خوش آمد میگم خدمت کاربرانی که تازه با سایت ما آشنا شده اند و قرار است با مشورت های قرآنی انتخاب های خودرا با اطمینان بیشتر و صحیح تر بردارند.

در این آموزش دو بخش سایت مورد بررسی قرار گرفته است

۱.ارسال راهنمایی از قرآن و تعبیرخواب

۲.ارسال استخاره، دریافت اذن شروع چله، بطلان سحر

۱.ارسال پیام راهنمایی از قرآن و تعبیر خواب

۱.ابتدا در هرکجای سایت که باشید میتوانید از طریق منوهای بالای سایت بروی گزینه عضویت کلیک کنید و به خانواده قرآنی سایت دیده ناب بپیوندید

۲.اگر می خواهید در ابتدا مشکل زندگی خود یا خوابی که جدیدا دیده اید را برای استاد ارسال کنید از طریق منوهای بالای سایت گزینه ارسال سوال به استاد را کلیک کنید. در این مرحله با زدن گزینه ارسال سوال به استاد به صفحه ای خواهید رفت که در آنجا صندوق پیام های ارسالی و پاسخ های داده شده استاد ( همه تیکت ها ) می باشد.

همانطور که مشاهده می فرمایید به دلیل اینکه شما هنوز پیامی برای استاد ارسال نکرده که اید با پیام  ” موردی یافت نشد! ” روبرو می شوید.

قدم بعدی شما اینست که بروی گزینه ارسال تیک جدید کلیک کنید و به صفحه ارسال منتقل شوید.

در صفحه وارد شده باید بخش مربوطه ، اولویت تیکت ، و عنوان تیکت، و همچنین متن تیکت را کامل کنید.به شما کاربران توصیه می کنم پیام خود را در یک قالب بصورت کوتاه عنوان بفرمایید تا سرعت پاسخگویی افزایش یابد.

بعد از تکمیل قسمت ها و فشردن گزینه  “ارسال تیکت ” ، پیام شما برای استاد ارسال می شود.

و با پیام  “تیکت شما با موفقیت ارسال گردید.مشاهده تیکت” روبرو می شوید.اگر بروی مشاهده تیکت کلیک کنید، پیام ارسال شده شما نمایش داده می شود.

در تصویر بالا تیکت ارسال شده خود را مشاهده می کنید.ما در این قسمت آیکونی به عنوان وضعیت باز داریم. باز بودن یعنی هنوز برای تیکت شما پاسخی از طرف استاد ارسال نشده است.پس باید منتظر باشید تا وضعیت باز نمایش داده شده به پاسخ داده شد تغییر کند.( مدت پاسخگویی از ۱ ساعت تا یک هفته به دلیل حجم بالای پیام ها می باشد)

گزینه همه تیکت ها که در تصویر بالا، سمت چپ قرار گرفته است، برای بازگشت به صندوق تیکت ها می باشد

و پاسخ استاد در انتهای صفحه تیکت شما نمایش داده می شود.

تصویر بالا یک نمونه پاسخ می باشد. مطمئنا برای شما این سوال پیش خواهد آمد که این کادر که با عنوان  “متن تیکت  را وارد کنید ” در وسط، بین سوال و پاسخ می باشد چه کاربردی دارد؟

این کادر رو پیشنهاد میکنم فقط در دو حالت بنویسید.

۱.حالت اول اینکه شما مثلا درخواست ذکر کرده اید  استاد به شما دستور العملی ماننده صلوات استغفار یا بطلان سحر داده اند تا راه برای ذکر قرآنی باز شود و شما بعد از اتمام دستور میخواهید به ایشان اطلاع دهید که موارد فرموده شده را انجام داده اید . و ذکر قرآنی میخواهید.

-توجه داشته باشید کاربرانی که ذکر قرآنی دریافت کرده اند و چله آنان به پایان رسیده است برای ادامه چله باید درخواست خود را در بخش “استخاره، اذن قرآنی و بطلان سحر” ارسال کنند.

-در بین چله از سوال کردن مجدد یا دریافت ذکر جدید دیگر خودداری کنید تا چله شما تمام شود.

-پس طبق راهنمایی داده شده این بخش فقط برای دریافت ذکر می باشد.لطفا پیام ها را در بخش های دیگر ارسال نفرمایید زیرا استاد از دیگر قسمت های سایت برای پاسخگویی دیدن نمی کنند.

۲.در حالت دوم اینکه استاد به شما ذکر را داده اند و میخواهید این تیکت، کاملا بسته شود (دیگر پیامی در این بخش داده نشود)، پس در این صورت در کادر متن پیامی به عنوان “بسته شدن تیکت” بنویسید،و تیک،گزینه بستن تیکت هم بزنید و ” ارسال پاسخ تیکت” را بفشارید. در نتیجه وضعیت پیام شما به بسته تغییر می کند

-حتما توجه کنید پیام ارسال شده توسط شما کاملا خصوصی بوده و پاسخ آن در پنل شما ذخیره می شود.

 

۲. ارسال استخاره، دریافت اذن قرآنی ، بطلان سحر

  • کابران عزیز توجه داشته باشید فقط در این بخش از سایت ، برای مشاهده پاسخ استاد ، به شما کد رهگیری داده می شود که باید این کد را تا زمان پاسخگویی حفظ نمایید.

در این بخش کاربران میتوانند درخواست استخاره خود را با درج نام کاربری و تیک زدن گزینه استخاره و مشخص کردن تعداد استخاره ها برای استاد ارسال کنند.

همانند تصویر نمونه در بالا که مشاهده می نمایید،با طی کردن مراحل و تکمیل آن میتوانید درخواست استخاره خود را برای استاد ارسال بفرمایید.

-کاربران محترم حتما توجه داشته باشید که بخش توضیحات کاملا اختیاری می باشد و به درخواست کاربران اضافه شده است.لطفا در این قسمت از کوتاه ترین جملات استفاده کنید تا استاد با سرعت بیشتری پاسخگوی شما عزیزان باشند. ( زمان تقریبی برای پاسخگویی این بخش ۱ ساعت الی ۴۸ ساعت می باشد)

-بارعایت قوانین سایت، ما میتوانیم خدماتی بیشتر و بهتری به کاربران محترم ارائه بدهیم

بعد از ارسال درخواست، بصورت خودکار کد پیگیری از طرف سیستم به شما داده میشود. حتما این کد را یادداشت کنید تا بتوانید پاسخ خود را بعدا مشاهده کنید.

  • در این بخش گزینه های دیگری مانند “اعلام تمام شدن مراسم بطلان سحر” و “اتمام صلوات و استغفار” و “اذن شروع چله
  • کاربران محترمی که ذکر قرآنی قبلا داشته اند و هم اکنون پایان چهل روز اجرای آنان می باشد حتما باید برای شروع چهل روز بعدی اذن قرآنی داشته باشند.پس با وارد شدن به این قسمت ، و تکمیل موارد خواسته شده و تیک زدن گزینه “اذن شروع چله” درخواست خود را برای استاد ارسال کنند.
  • کاربرانی که قبلا ذکر خود را دریافت کرده اند و در حین یا پایان چله خود، استاد به آنان دستور قطع ذکر داده اند ،و در دستور دوم به آنان صلوات استغفار یا بطلان سحر داده شده حتما برای شروع مجدد باید طبق دستور دوم استاد تیک “اعلام تمام شدن مراسم بطلان سحر” یا “اتمام صلوات و استغفار” و “اذن شروع چله
  • نوجه داشته باشید وقتی استاد دستور قطع ذکر میدهند باید تمامی اذکار و چله های خود را قطع کنید و مراسم فرموده شده را اجرا کنید. در این مواقع طبق فرمایش قرآن یا صلوات استغفار داده می شود یا بطلان سحر و یا هردو.
  • در نتیجه متوجه شدیم گزینه های این بخش به غیر از استخاره، مابقی برای کاربرانی می باشد که ذکر قرآنی قبلا دریافت کرده اند. و دیگر دوستانی که ذکر ندارند و همچنین در اجرای دستور صلوات استغفار و بطلان سحر هستند باید برای دریافت ذکر به همان بخش اول مراجعه کنند و به استاد تیکت خود را ارسال کنند.

کد پیگیری:

با استفاده از کد پیگیری داده شده، و انتخاب گزینه کد پیگیری از منوها وارد بخش دیگری می شویم

این بخش، طبق توصیحات داده شده فقط برای “استخاره” ،”اعلام تمام شدن مراسم بطلان سحر” ، “اتمام صلوات و استغفار” و “اذن شروع چله

-اگر کد رهگیری را وارد کردید و پیام “کد وارد شده در سیستم وجود ندارد” نمایش داده شد یعنی کد را اشتباهی وارد کرده اید.سعی کنید دوباره به صورت صحیح امتحان کنید اگر باز نتوانستید با پشتیبانی مشکل خود را در میان بگذارید.

-اگر کد رهگیری را وارد کردید و پیام “مورد جدیدی برای نمایش وجود ندارد” نمایش داده شد، لطفا منتظر پاسخ استاد بمانید.بزودی پاسخگوی شما خواهند بود.

-اگر کد رهگیری را وارد کردید و پاسخ را مشاهده کردید هم برای ما دعا کنید.


امیدوارم در این آموزش به تمامی نکات اشاره کرده باشم.اگر نیاز به آموزش بیشتر داشتید لطفا بفرمایید تا اضافه کنیم.

اگر تمایل دارید نظرات دیگر کاربران هم ببینید لطفا کلیک کنید

ایمیل ما :info@didenab.ir

تلگرام ما :@didenab14